neděle 29. prosince 2013

Posuď knihu podle obalu (3)



Tohle meme vymyslela Siky. Úkolem je vždy v neděli zveřejnit obálku libovolně vybrané knihy, její anotaci a můj názor.
Název: Chvíle před koncem
Autor:  Lauren Oliverová

Anotace
Co kdyby vám zbýval jen jeden den života? Co byste dělali? Koho byste políbili? A jak daleko byste zašli, abyste si svůj život zachránili?
Samantha Kingstonová má všechno: kluka, o kterého by stála snad každá, tři úžasné nejlepší kamarádky a prostě všechno nej na střední škole Thomase Jeffersona – od nejlepšího stolu v jídelně až po nejlepší parkovací místo. Pátek 12. února by měl být jen další z řady dnů jejího perfektního života.
Místo toho se ukáže, že je to den poslední…


Můj názor
Opět krásná obálka i anotace a opět mě kniha zaujala natolik, že bych si jí někdy ráda přečetla.  Teď ale k obálce. Miluji modrou a možná proto mě také tato obálka tolik zaujala. Modrá jako voda? Nebo snad modrá jako nebe? To nevím, ale hned při prvním pohledu na to, mě napadla voda.  To co mě velice překvapuje je, že dívka na  obrázku působí tak nějak odevzdaně. Jako by jí bylo jedno, že padá do vody (?), a že se utopí.
 Opět ne zrovna veselá obálka, ale myslím, že dost lidí zaujme na první pohled. Ještě jsem chtěla říct, že toto je obálka českého vydání této knihy. V orginále má kniha obálku úplně jinou. Já si ale vybrala české vydání, jednak proto, že mě zaujalo v knihkupectví, ale také protože se mi více líbí.


 


Žádné komentáře:

Okomentovat