neděle 14. prosince 2014

Goodreads TAG

Nejprve se omluvit za neaktivitu na blogu v poslední době. Ve škole se nám toho nahrnulo přece jen trochu víc. Budeme se však s Verr snažit víc, máme naplánováno mnoho nových článků, nejen recenzních a taky se můžete brzy těšit na soutěž. Taky jsem se rozhodla psát více článků o knižním světě a TAGů. Snad se vám budou líbit a kdybyste měli nějaké nápady, návrhy nebo i připomínky, klidně napište do komentářů :)

Takže jsem se rozhodla nejprve zapojit do Goodreads TAGu. Není sice zrovna nejnovější, ale mě se celkem líbí. Pro ty, kdo neví, o co jde, Goodreads.com je něco jako databáze knih, kam si přidáváte oblíbené knížky, přečtené i ty, které teprve číst budete nebo chcete.



1. Jakou knihu jste naposled přečetli?
Jako poslední jsem přečetla Čtyřku od Veronicy Roth. Na knížku jsem se strašně těšila a docela se mi líbila. Jelikože je Čtyřka jeden z mých oblíbených hrdinů, bylo fajn si přečíst příběh i z jeho pohledu.

2. Co právě čtete?
Momentálně mám rozečtené 2 knihy, a to Kafka na pobřeží od Murakamiho a Pan Theodor Mundstock od Fukse. Obě knihy mám k maturitě, ale celkem mě zatím baví.

3. Jakou knihu jste naposledy zařadili do poličky to-read?
Den co den od Davida Leviatha, Počátek od Jessicy Khoury a Dash&Lily: Kniha přání.

4. Jakou knihu plánujete přečíst jako další? 
V plánu mám číst Volání netvora a Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel. 



5. Používáte hvězdičkové hodnocení?
Používám a často.

6. Máte wishlist?
Wishlist mám a musím přiznat, že je celkem rozsáhlý :D Tak snad se mi podaří alespoň půlku přečíst.

7. Jakou knihu plánujete koupit jako další?
Mám v plánu si koupit Pusheen v českém překladu a pak knížku Kdo chytá v žitě. Určitě bych si taky chtěla koupit Let it snow od Johna Greena.

8. Vaši oblíbení autoři?
Jednoznačně J.K. Rowling, J.R.R. Tolkien, dále pak John Green, Nicholas Sparks, Haruki Murakami, Gayle Forman,...

9. Jste na Goodreads v nějaké skupině?
Jsem členem asi 5 skupin, ale musím přiznat, že nejsem zrovna aktivní.


Kdo by měl ještě zájem, může si mě přidat na Goodreads do přátel Zde :)


Žádné komentáře:

Okomentovat