pondělí 27. října 2014

Návštěva knihovny (2)


Meme z dílny Michelle M.

Do knihovny jsem šla tentokrát hlavně pro knížku Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti. No..nakonec jsem domů odešla zase s hromadou dalších knih. Když odcházíte z knihovny a najednou uvidíte Deník Bridget Jonesové a další knížky, které si chci už dlouho přečíst. Já prostě nejsem schopná z knihovny odejít jen s jednou knihou.



Pro tuhle knížku jsem původně šla. Jelikož je celkem dost oblíbená, musela jsem čekat několik měsíců, abych se k ní dostala. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti zrovna čtu a docela mě baví. Hlavně ty úžasné fotky, které dodávají knize tu správnou atmosféru.



Vím, že jsem strašná, ale Deník Bridget Jonesové jsem nečetla a ani neviděla. Proto jsem se rozhodla to napravit a do knížky se hned pustila. 



Teď jedna kniha z maturitní četby. Farmu zvířat jsem si vybrala k maturitě a hodně se na ni těším.



Další knížka k maturitě. Obraz Doriana Graye jsem se ale rozhodla přečíst spíš ze zvědavosti, protože mě námět knížky nadchl. Knihu zrovna čtu, ale musím přiznat, že se mi nečte zrovna lehce. Ale Oscar Wilde je úžasný spisovatel, a tak mu dám ještě šanci.



Norské dřevo od Murakamiho jsem četla do školy, ale taky i proto, že jsem na tohohle autora byla hodně zvědavá. Má úžasný styl psaní a kniha byla skvělá. Recenzi najdete zde.



A poslední kniha, kterou jsem ukořistila. Narazila jsem na ni náhodou a jelikož jsem o ní hodně slyšela, neváhala jsem. Recenzi najdete zde.



A nakonec vše dohromady.



Žádné komentáře:

Okomentovat