úterý 16. prosince 2014

Knižní Tag... :)

Ahoj všichni,
po dlouhé době, kdy jsem nějak nestíhala, jsem se konečně rozhodla ,,obnovit své bloggerské povinnosti" a konečně něco napsat.  Dneska by to byl knižní Tag s podtitulem Your bookish identity a úkolem je odpovědět na otázky týkající se toho, jak by vypadal váš knižní život, jací byste byli, kde byste žili a čeho byste byli schopni. Námět jsem našla na blogu u Kath. V blízké době dočkáte i nějakých recenzí. Ale není času nazbyt, tak se do toho rychle pusťme...




1. V jakém fantasy nebo dystopickém světě byste chtěli žít?

Myslím, že takových světů je celkově poměrně dost. Z fantasy jsou to určitě Bradavice z Harryho Pottera, Středozem z Hobbita a v neposlední řadě také Alagaesie z Eragona. :-) Ta mě přitahuje možná nejvíce ze všech jmenovaných. Nevím proč, ale tento příběh mě naprosto ohromil a svět tohoto příběhu jsem si oblíbila snad ještě více... 

No a co se týče dystopie... To je složité. Přece jen, kdo by chtěl žít v takových světech, kde se člověk opravdu musí bát každým dnem o svůj život? Kdybych si ale vážně musela jeden vybrat, byla by to asi země z Divergence, protože ta myšlenka rozlišit lidi  do frakcí  podle toho, kterou hodnotu považují za nejdůležitější se mi docela líbí. Přesto to určitě není nejideálnější systém.  Dále mě ještě zaujal Dokonalý svět z Dokonalého páru... :-) Ale to bude tím, že jsem strašná perfekcionistka. Přesto samozřejmě nemůžu souhlasit se vším co se tam děje. Nejsem přece takový blázen a diktátor, ne? :-))


2. Kdo by byl váš knižní partner?

To je opravdu těžká otázka...
Musel by to být určitě někdo věrný, upřímný, pozorný, vtipný, citlivý a  odvážný. A vybrat si jen jednoho, který by pro mě měl být ten pravý? To opravdu není vůbec snadné.Uvažovala jsem nad tím dlouho a stále jsi nejsem úplně jistá, ale byl by to asi buď Jace z Nástojů smrti nebo Tobias Eaton alias Čtyřka z Divergence ( na upřímnosti bych u něj ještě trošku zapracovala) . I když, já fakt nevím, teď mě napadá dalších x postav, kteří by také mohli být skvělí..

3. Kdo by byl ve světě Percyho Jacksona váš rodič?
Tak na tuhle otázku odpovědět nemůžu. A ani v řecké mytologii se nijak zvlášť nevyznám. Přesto tuto otázku zodpovím. Apolón a Athéna se mi zamlouvají asi nejvíce. 

4. Do které bradavické koleje byste patřili? 


Tak tahle odpověď vás určitě ničím nepřekvapí. Samozřejmě, že bych nejraději chtěla patřit k Nebelvíru! Mám ale dojem, že by mě moudrý klobouk poslal do Mrzimoru... :-) Ale tam prý chodí jen ti nečestnější lidé, takže by to vlastně měla být spíše čest :-))

5. Jaké zvíře by bylo vaším patronem ve světě Harryho Pottera?

Doufám, že bych měla laňku jako Lilly Potterová :-)) 

6. Se kterou knižní postavou se alespoň trochu ztotožňujete?

Tohle je podle mě hodně těžká otázka. Asi Tris nebo Hermiona...:-) Nechápu, nad čím jsem vlastně tak dlouho uvažovala... :D


7. Kdybyste si mohli vybrat, stali byste se upírem nebo vlkodlakem? 
Kdybyste mi tuto otázku položili dříve, neváhala bych a řekla bych, že upír. Dneska už si tak jistá nejsem. Vlkodlaci se mi začínají líbit čím dál více, už jen proto jak jsou všichni dohromady tak skvělí kamarádi, což se o upírech celkově vzato říci nedá.  Přesto ale stále existují vlastnosti, které na upírech obdivuji, jako například mimořádné schopnosti, rychlost, síla atd.. :-) Navíc, komu by se nelíbilo, když by po přeměně najednou zkrásněl, že ? :-) Takže asi upír, ale vyhrál jen o ždibíček. :-) Navíc mi vždy přišli vlkodlaci takoví hrůzostrašnější. Ale to bude tím, že znám jenom ty dobré upíry ( Stmívání a Vampýrská akademie)... :-)) 

8. Ve kterém knižním světě byste nechtěli žít?



Aspoň u nějaké otázky jsem si jistá.
Na 1000%  je to Panem... Nesnáším násilí a tohle je na mě prostě moc. Každý rok se bát, že vyberou někoho, koho máš rád, ať už přítele, syna, dceru, vnoučata, nebo i prachobyčejného prodavače, který se na vás při každém nákupu usměje a prohodí s vámi pár slov. Ne!!! Tam bych opravdu žít nemohla! Navíc bych v tomto světě asi moc dlouho nevydržela, protože bych se při nejbližší příležitosti přihlásila místo někoho jiného. Přece bych nemohla nechat umřít někoho nevinného, ne? :-)







                                

Žádné komentáře:

Okomentovat