pondělí 17. února 2014

Review: Zamilovaní andělé - Lauren Kate ( dodatek k sérii Andělé)

Název: Fallen in love  
Autor: Lauren Kate
Nakladatelství: Knižní klub
Počet stran: 176
Žánr: Fantasy, román


Anotace:


Nečekaná. Neopětovaná. Zakázaná. Věčná. Každý má vlastní příběh lásky.
A díky hře osudu se čtyři pozoruhodné milostné příběhy propojí během jednoho romantického dne svatého Valentina ve středověké Anglii. Miles a Shelby najdou lásku tam, kde by ji čekali nejméně. Roland dostane bolestnou lekci o hledání a ztrátě lásky. Arianne zaplatí za lásku palčivou cenu. A poprvé a naposledy spolu Daniel a Luce stráví noc, která je ve všech ohledech výjimečná. ZAMILOVANÍ ANDĚLÉ jsou plní milostných příběhů... těch, na které všichni čekali. Pravá láska nikdy neříká sbohem



Sérii Andělé jsem si strašně moc oblíbila  a doufala jsem, že by v této knize mohl být nějak poupraven divný konec této série. Bohužel se ale nic takového nestalo, ale s tím už my asi nic nenaděláme...

 Obálka je stejně jako u ostatních knížek této série moc krásná. Zachycuje dobu někdy těsně před bouřkou a dívku v černých šatech dívající se někam do neznáma. Atmosféra obálky je minimálně stejně tajemná, jako v knížce...

Jak jistě víte, jedná se pouze o dodatek k sérii Andělé, proto nemůžeme čekat pokračování příběhu Luce a Daniela. Jedná se tedy pouze o čtyři povídky, které  se odehrávají ve středověké Anglii a volně na sebe navazují.


První povídka je o Shelby a Milesovi - tedy o dvou nefilim(ech) - potomcích anděla a člověka. Miles a Shelby mi k sobě nijak nepasují, zdá se mi totiž, že je každý z nich  úplně jiný. Proto si nemyslím, že by jim to mohlo nějak dlouho vydržet, což mě přivádí zase k tomu, že Luce a Danielovi to vydrželo tak dlouho a oni to takhle zahodili.. Ach jo... No ale zpátky k Shelby a Milsovi. Řekla bych, že jim by to mohlo fungovat pouze tehdy, kdyby byla opravdu pravda, že se protiklady přitahují, i když já tomu moc nevěřím, protože když jste úplně jiní, tak přece nemůžete mít ani společné zájmy, nemáte se spolu o čem bavit, ne? A komunikace je podle mě základ vztahu...

Další příběh byl o Rolandovi a jeho nenaplněné lásce k Roseline. Tato povídka se mi líbila asi nejvíce. I když bohužel neskončila zrovna moc šťastně. Asi mám slabost, pro takové rytíře a gentlemany jako je např. Roland. :-) <3

Třetí povídka byla o Arriane a její lásce, která je opravdu neobvyklá a dost zajímavá. Jedná se totiž nejen o lásku mezi andělem a démonem, což už je myslím zajímavé dost,  ale také o lásku mezi dvěma ženami...


Poslední příběh byl o jediném Valentýnu, který spolu strávili  Luce s Danielem ( zatím). Přestože mě příběh Luce a Daniela neskutečně fascinoval, nyní už mě to nijak jejich příběh nijak zvlášť nebavil. Možná je to  tím, že se mi zdály ostatní příběhy více romantické a nebo je to tím, že jsem tak naštvaná kvůli tomu jak to skončilo, že už ani jejich žádný další příběh znát nechci, nevím. Ale jejich příběh mě nazaujal.

Pokud si myslíte,že  se v této knize stane něco zásadního, tak se pletete. Takže pokud jste si přečetli celou sérii Andělé a chybí vám pouze tento dodatek a vám se nechce tuto tenounkou knížku kupovat, nic se nestane. Na druhou stranu, i tato knížka má něco do sebe.


Na knize se mi moc líbilo to, že ne všechny příběhy skončily šťastně. Přece ani v reálném životě nekončí vše jenom dobře. Navíc to pak ani nepůsobí věrohodně. Takže super...
Další plus má kniha u mě i za krásně vylíčený život ve středověké Anglii ( historie mě hodně zajímá a dost mě baví, proto to velmi oceňuji).

Minus má u mě ale kniha za to, že tam nepadlo skoro ani slovo o Camovi. Něco málo tam sice bylo, ale přála bych si, aby měl i v této knize trošku více prostoru.  Další minus  je za nedostatek děje - což jsem ale asi měla čekat.

I přesto, že má kniha nějaké nedostatky, jsem ráda, že jsem si jí koupila. Mám totiž ráda série kompletní, abych se k nim případně mohla zase někdy vrátit. :-)




Ukázka z knihy:

,, Přestaň!´´ zavřískala Arriane a chňapla rukou aby Tess hvězdnou střelu vytrhla.
Přítelkyně z posledních sil obrátila hrot šípu proti ní.
,, Nech mě na pokoji, ´´ ozvala se slabě.,, Víš co se stane, když se mě dotkneš.´´
Arriane si prohlížela svou zakrvácenou lásku. Věděla, že pokud by se jí dotkla, Tessina krev na ni zapůsobí jako prudký jed...

Hodnocení: 65%
 


Žádné komentáře:

Okomentovat