čtvrtek 20. února 2014

Fall in love (4)


Čtvrteční meme, které pořádá Stormy. V příspěvku se objeví:
  • název knihy
  • jméno autora.
  • Pár, který mě v dané knize zaujal.
  • O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová…)
  • Proč jsem si vybrala právě tento pár.
  • Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.
Upozornění:  Pokud jste knihy nečetli, můžou vám následující řádky naspoilerovat děj.



Název: Rudá jako rubín
Autor: Kerstin Gier
Zamilovaný pár: Gwendolyn a Gideon
Typ lásky: osudová, silná
Proč jsem si vybrala tento pár: Tenhle pár se mi hodně líbí, a do Gideona jsem se zbláznila stejně jako Gwendolyn.
Můj názor a pocity: 
Gideon byl pro mě trošku složitá postava ze začátku. Nejdřív jsem ho oprvadu neměla ráda za jeho povýšené chování, ale čím víc se sbližoval s Gwendolyn, tím víc rostla i moje obliba v něj. I když je pravda, že se občas choval prostě jako blbec a ty jeho nálady mě hrozně štvaly, nakonec jsem i já jeho kouzlu prostě podlehla. Vztah mezi Gideonem a Gwen se vyvíjí ve všech třech dílech, jednou se milují, pak se zase nenávidí. Každopádně jsem ráda, že to Gwen nevzdala a Gideon se tak trochu umoudřil a vznikl krásný pár, který mě chytil za srdce. 



Žádné komentáře:

Okomentovat