čtvrtek 27. února 2014

Fall in love (5)



Čtvrteční meme, které pořádá Stormy. V příspěvku se objeví:
  • název knihy
  • jméno autora.
  • Pár, který mě v dané knize zaujal.
  • O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová…)
  • Proč jsem si vybrala právě tento pár.
  • Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.
Upozornění:  Pokud jste knihy nečetli, můžou vám následující řádky naspoilerovat děj. 
Název knihy: Horečka (Zahrada nesmrtelnosti #2)
Autor:  Lauren De Stefano
Zamilovaný pár: Linden a Rein

Typ lásky: ,,klasická´´ láska (asi, nevím kam přesně ji zařadit)
Proč jsem si vybrala tento pár: 
Protože mě velice zaujal a hodně mu fandím.

Můj názor a pocity:

Linden mě zaujal na první pohled. Nejprve mě zaujala hlavně jeho oddaná láska k Rose, kterou opravdu miloval a jejíž smrt ho velmi zasáhla. Později mě zaujal také tím, že ani on stejně jako jeho manželky není úplně svobodný a je vlastně loutkou svého zlého a majetnického otce. Já jsem ten typ člověka, který nesnáší, když mu lidé organizují jeho život a často se kvůli toho s ostatními hádá. Proto mě Linden velmi zaujal, všechno totiž bral s klidem, i když je pravda, že to nejhorší se dozvěděl až na konci tohoto dílu, ale i tak podle mě zareagoval  klidně.

Moc se mi také líbilo, jaký vztah měl Linden  s Rein. Už na první pohled ho zaujala a postupem času se do ní bezhlavě zamiloval. Do ničeho ji nenutil, což opravdu oceňuji a snažil se na ní jít pomalu a čekal, až si uvědomí, že ani on jí není úplně lhostejný. Bylo tak milé, když byl u její postele celou dobu když jí bylo nejhůře. Jejich vztah se mi prostě strašně líbil a doufám, že se ve třetím díle dozvíme, že nakonec budou spolu. ( Pokud tedy vůbec bude třetí díl přeložen do češtiny, ale snad bude).


Žádné komentáře:

Okomentovat