neděle 9. března 2014

Posuď knihu podle obalu (8)


Tohle meme vymyslela Siky. Úkolem je vždy v neděli zveřejnit obálku libovolně vybrané knihy, její anotaci a můj názor.

Název: Erebos
Autor: U. Poznanski

Anotace: 
Na jedné londýnské škole si mezi sebou žáci začnou předávat podivné balíčky, jeden se nakonec dostane i ke zvědavému Nickovi. V balíčku je DVD s počítačovou hrou. Hrou napínavou, a hlavně velmi inteligentní. Proč o ní ale nikdo nesmí mluvit a hráči musí dodržovat přísná pravidla? Na druhou stranu jim hra dokáže splnit i ta nejtajnější přání. Pokud neposlouchají nebo se znelíbí poslovi se žlutýma očima, čeká je trest. Jak je ale možné, že hra o každém všechno ví a neuděluje hráčům úkoly jen ve hře, ale i v realitě? Co hra vlastně chce? A jak ji může Nick zastavit?

Můj názor:
Abych byla upřímná, mě zaujala hlavně anotace knihy než obálka. Ale i když jsem ji v knihkupectví uviděla, udeřila mě do očí svou sytě rudou obálkou. Na první pohled působí trošku děsivě. Nejspíš je to právě tou červenou barvou, velkým okem nebo obřím poutavým nápisem. Nemůžu říct, jestli se mi líbí nebo ne, protože má svoje klady i zápory a je to pro mě něco mezi krásou a ošklivostí. Ale líbí se mi povrch knihy, je takový drsný. Každopádně knihu mám doma a strašně se na ni těším.



Žádné komentáře:

Okomentovat