čtvrtek 13. března 2014

Fall in love (7)


čtvrteční meme, které pořádá Stormy. V příspěvku se objeví:
  • název knihy
  • jméno autora.
  • Pár, který mě v dané knize zaujal.
  • O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová…)
  • Proč jsem si vybrala právě tento pár.
  • Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.
Upozornění:  Pokud jste knihy nečetli, můžou vám následující řádky naspoilerovat děj. 


Název knihy: Anna krví oděná (Anna #1)
Autor: Kendare Blake
Zamilovaný pár: Cas a Anna
Typ lásky: neobvyklá, silná

Proč jsem si vybrala tento pár: Hodně mě zaujal, přece jen vztah mezi člověkem a duchem není tak typický.

Můj názor a pocity: Nejvíce se mi líbilo, že vztah Case a Anny vznikl nejdřív z nenávisti. Cas je vlastně zabiják duchů a Anna byla jen další stvůra, kterou měl poslat konečně na onen svět. Jenže Anna se ukázala jako silný soupeř a z toho všeho se nakonec zrodila láska. Původně jsem se takovému vztahu nejdřív smála, nakonec jsem ale pochopila, proč byla Anna pro Case tak důležitá. Téhle lásce fandím a doufám, že spolu budou moci být celou věčnost, přestože je Anna už dávno mrtvá.





1 komentář:

  1. Chcela by som túto knihu čítať, zaujala ma a má neskutočne krásnu obálku :3

    OdpovědětVymazat