čtvrtek 6. března 2014

Fall in love (6)


čtvrteční meme, které pořádá Stormy. V příspěvku se objeví:
  • název knihy
  • jméno autora.
  • Pár, který mě v dané knize zaujal.
  • O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová…)
  • Proč jsem si vybrala právě tento pár.
  • Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.
Upozornění:  Pokud jste knihy nečetli, můžou vám následující řádky naspoilerovat děj. 

Název knihy: Inheritance (Odkaz dračích jezdců #4) 
Autor:  Christopher Paolini
Zamilovaný pár: Roran a Katrina
Typ lásky: klasická láska 

Proč jsem si vybrala tento pár: 
Protože mě velice zaujal a hodně mu fandím.

Můj názor a pocity:
Roran je má oblíbená postava a obdivuji ho za to, jak je odvážný a co všechno pro Katrinu dokázal udělat a vytrpět. Jeho láska ke Katrině je opravdu silná a jsem přesvědčena, že jim jejich láska vydrží celý život ( knihu jsem zatím nedočetla, takže uvidíme). 
Ovšem v Katrinině kůži bych asi být nechtěla. Nyní, když je těhotná, je to pro ni opravdu těžké. Na jednu stranu miluje Rorana a chce s ní trávit co nejvíce volného času, ale na druhou stranu,není  pro jejich dítě vůbec bezpečné, že se narodí to takovéto doby. Katrina určitě musí brzy odejít z bitevního pole (a od Rorana) do nějakého klidnějšího a bezpečnějšího města. Ovšem, které místo je během války bezpečné? Navíc si myslím, že je zvykem, aby si rodiče při výchově dítěte pomáhali a ona bude na všechno sama. Chudák.
No a to, co provedl její vlastní otec rovněž stojí za pováženou. Nikdy jsem jejího otce neměla příliš ráda, ale to co provedl, mě opravdu zaskočilo. S rozhodnutím Eragona souhlasím a třeba si Sloun svou chybu uvědomí a bude se ji snažit napravit. Uvidíme, rozhodně přeji Roranovi a Katrině hodně štěstí a ať spolu a miminkem žijí šťastně až do smrti. :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat