Review: Vytržení - Lauren Kate ( Andělé #3)

Název: Passion ( Angels #3)
Autor: Lauren Kate
Nakladatelství: Knižní klub
Počet stran: 304
Žánr: fantasy (román)

Anotace:

Ve třetím dílu série Andělé se dál odvíjí příběh Luce a Daniela. Luce s jistotou cítí, že někde v jejích minulých životech se skrývá něco – nebo někdo –, co by jí mohlo pomoci v tom současném. A tak se vydá na nejdůležitější pouť tohoto života: vrací se napříč věčností, stále hlouběji do minulosti, a stává se svědkyní svých dřívějších vášnivých vztahů s Danielem. S jediným cílem – najít klíč, který odemkne jejich lásce dveře do budoucnosti.

Ne tento díl jsem se strašně těšila. Tuto sérii jsem si totiž strašně oblíbila a protože skončil druhý docela napínavě, začala jsem ji číst hned po dočtení druhého dílu. A musím říct, že přestože jsem o ní měla dost velké očekávání, překvapila mě. Líbila se mi ještě více, než jsem si původně myslela, že se mi bude líbit. Je prostě úžasná...

Myslím, že jsem obálky těchto knih už dost vychválila v minulých recenzích . K téhle ale stejně musím něco říci. Obálka této knihy se mi líbí ze všech dílů nejméně, ale přesto se mi líbí. Nechápejte mě špatně. Myslím, že spousta z vás bude mít jiný názor, ale ta červená mi  trhá oči. Byla jsem zvyklá na krásné ne příliš barevné obálky a byla jsem s nimi spokojena. Ale i tak je obálka hezká, ale obálky ostatních dílů se mi asi líbí více :-)

Na konci druhého dílu se Lucinda rozhodla, že potřebuje odpovědi na otázky které má a věřte, že jich má opravdu spoustu, stejně jako vy, co? Rozhodla se pátrat po své minulosti a využívá k tomu hlasatele i přesto, že ji před cestováním v hlasatelích všichni varovali.

Pokud člověk cestuje v minulosti, měl by vědět, že by mohl svými změnami ovlivnit i přítomnost. I přesto, že  na to byla později Luce upozorněna Billem, moc na toto doporučení nedbala, což bylo podle mého názoru velmi hloupé. Musím říct, že jsem ve spoustě okamžicích trnula a doufala, že to Lucinda přežije. Chápu, že potřebovala zjistit odpovědi na její otázky, ale mohla se aspoň pokusit do minulosti tolik nezasahovat. Opravdu jsem byla moc ráda, že její změny pravděpodobně nebyly natolik velké, aby si jich někdo všimnul a neovlivnilo to nějak výrazně její přítomnost. Myslím, že to bylo v některých částech knihy opravdu na hraně, stačil kousek a nemuselo vše dopadnout, tak dobře, jak to dopadlo.

Poté co jsem přečetla všechny díly série, řekla bych, že se mi tento díl líbil nejvíce. Možná je to proto, že miluji cestování i historii, ale tento díl byl prostě úžasný.  Cestování časem jsem si opravdu oblíbila <3 Moc se proto těším na knížku, která má taky podobný motiv  (= cestování časem ) a kterou bych ráda o víkendu přečetla - Rudou jako rubín ( recenzi můžete očekávat začátkem dalšího týdne).Ale vraťme se k Vytržení.  V rámci děje se můžeme dostat např. do Francie na Verseille, Itálie, ale i třeba Ruska, Tibetu či třeba Číny.

Takže pokud jste stejně jako já, milovníci četby, cestování i historie, máte se na co těšit. Tuto knihu vám vřele doporučuji. Samozřejmě, že si předem musíte přečíst i první a druhý díl. Ale i ty se mi docela líbily.

O Luce a Danielovi se asi vyjadřovat nemusím, všechny mé názory na ně, jsem už asi vyjádřila. Je pravda, že to Lucindě ,,nezapaluje´´zrovna  moc rychle. A někdy je trošku naivní a hloupá. Ale i přesto, ji mám svým způsobem ráda. Chtěla jsem ale mluvit spíše o Bilovi.  Od první chvíle , kdy se objevil, mi připadal divný. A poté co se převtělil do Daniela, jsem pořád jenom uvažovala, jak o tom mohl vědět o její lásce k němu. Na chvíli jsem už začala myslet, že by mohl být opravdu dobrým ,,člověkem´´. Luce přece pomáhal. Ale jeho pozdější činy mě spíše přesvědčily o opaku.

Některým lidem cestování v čase připadá nudné. Mě ale rozhodně ne... Mě se naopak zdálo, že je kniha od začátku do konce nabita akcí. Zdálo se mi, že je v každém jejím minulém životě nějaká akce a že se Lucinda chudák ani na chvíli nezastaví...

Nemůžu říct, že by mě konec nepřekvapil. I když jsem něco čekala, tohle rozhodně ne ! Ten konec byl tak napínavý! A protože jsem měla čtvrtý a zároveň poslední díl doma, hned jsem ho začala číst. Jsem asi strašně zvědavá a  nesnáším neukončené příběhy. Vždy bych nejradši hned chtěla vědět, jak to všechno skončí :-) Proto někdy čtu až do noci a spousta lidí se pak diví, jak jsem mohla tu knihu tak rychle přečíst. Jednoduše, když jste do knihy zabraní, absolutně nevnímáte čas a čtete a čtete a čtete, dokud vám nepadá hlava únavou... Musím říct, že čtvrtý díl jsem přečetla opravdu strašně rychle. Už ho mám přečtený, takže čekejte zítra mou recenzi...

Dále bych ráda řekla, že mě tato kniha místy strašně dojímala... To co je a byl Daniel ochoten a schopen udělat pro Lucindu a jejich lásku, i když  je po každé její smrti velmi zoufalý je opravdu úžasné a zároveň strašně romantické. V Nepálu jsem neměla daleko k slzám...Tahiti je kapitola sama o sobě.... A setkání se Shakespearem i když zprostředkované, bylo úžasné... :-) A tohle není ani zdaleka vše...  Máte se na co těšít ! Já sama si tuto knihu ráda přečtu někdy znova :-)

Knihu rozhodně všem  milovníkům fantasy, andělů a cestováním v čase doporučuji :-) Možná jsem příliš zaujatá, ale kniha mě nadchla natolik, že ji prostě musím dát 100%. Souhlasíte se mnou?

Ukázka z knihy:

,,Takže pro Lulu to byla láska na první pohled,´´ zamumlala Luce. Právě toho se bála, stejná bezmyšlenkovitá láska, která ji zarazila v Helstonu.
,,Přesně,´´ potvrdil Bill. ,, Ta holka neměla na vybranou, musela se do něj zamilovat. Ale zajímavé to je, jak je to s Danielem. Vodíš, nemusel ji naučit vyrábět jachtu z proutí, ani si získat důvěru jeho otce tím,  že mu nažene do sítí hejna ryb, ani za cé...´´ Bill ukázal na milence na pláži. ,, si nechat potetovat celé tělo, jak je na to ona zvyklá. Jemu úplně stačilo se tady ukázat a ona by ho milovala stejně.´´
,,Ale on to dělá, protože...´´ Luce začala přemýšlet nahlas. ,, ... protože si chce zasloužit její lásku. Jinak by jen zneužíval výhody, kterou mu poskytuje kletba. Protože bez ohledu na to, v jakém kruhu ti dva uvízli... jeho láska je skutečná.´´

Hodnocení: 100%