úterý 7. ledna 2014

Knižní chvilky (1)


Jedná se o meme, které vymyslela TerezZ. Budeme nepravidelně přidávat příspěvky, podle toho jak to půjde. Úkolem je vyfotit své chvíle s knížkou. Budeme se s Verr střídat, stejně jako u ostatních meme.

Tohle meme se mi hrozně líbí, tak jsem si řekla, že s ním dneska začnu. Přišla jsem domů že školy a absolutně se mi nechtělo učit. Takže plán místo učení byl jasný. Právě mám rozečtenou jednu skvělou knihu od které se nemůžu odlepit. Těšila jsem se celý den až příjdu ze školy a knížku konečně dočtu. Je totiž strašně napínavá.



Takhle vypadalo moje dnešní odpoledne. Právě čtu knihu Horečka, což je druhý díl trilogie Zahrada nesmrtelnosti. Zpočátku u prvního dílu jsem byla co se týče oné série trochu skeptická, musím ale přiznat, že druhý díl mě přesvědčil, jak skvělá trilogie to je. 




Společnost mi dělal čaj s příchutí zázvoru, maracuji a manga. Trošku zvláštní příchuť, taková orientální, ale moc dobrá.


Dneska jsem začínala číst 18. kapitolu. Do konce mi zbývá nějakých 120 stránek, tak snad je dneska přečtu.


U čtení mám tendenci mít vždycky nějakou svíčku. Tohle je můj oblíbený maličký svícen, který vypadá jako miniaturní lampička. Dala jsem si do ní čajovou svíčku s vůní lesního ovoce.


A poslední fotka. Miluju takové relaxační odpoledne, kdy se ponořím do příběhu a chvíli žiju životem někoho jiného. Člověk při tom na chvíli zapomene na svůj všední život.












Žádné komentáře:

Okomentovat