čtvrtek 23. ledna 2014

Fall in love (2)



Čtvrteční meme, které pořádá Stormy. V příspěvku se objeví:
  • název knihy
  • jméno autora.
  • Pár, který mě v dané knize zaujal.
  • O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová…)
  • Proč jsem si vybrala právě tento pár.
  • Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.
Upozornění:  Pokud jste knihy nečetli, můžou vám následující řádky naspoilerovat děj.
Název knihy: Vykoupení( Andělé#3) 
Autor: Lauren Kate
Zamilovaný pár: Daniel a Luce
Typ lásky: osudová, zakázaná
Proč jsem si vybrala tento pár: 
Moc se mi líbilo, co všechno spolu Luce s Danielem zažili. I když ne vše bylo veselé, jejich láska vše vydržela a postupem času i sílila.
Můj názor a pocity:
Tento pár, je snad můj nejoblíbenější pár vůbec ( společně s Edwardem a Bellou Cullenovými ). Jejich láska byla tak upřímná,čistá a krásná. Dovedete si představit, jak muselo být strašné neustále vidět svou celoživotní lásku umírat? Já za to Daniela strašně moc obdivuji a ani se nedivím, že v Tibetu udělal to co udělal. Dále se mi moc líbí, jak v sebe oba dva věří. ( Někdy dokonce věří jeden druhému více než sobě samému). Na jejich vztahu se mi akorát nelíbily jejich zbytečné hádky v druhém dílu ( Muka). Strašně moc by mě ale zajímalo, jestli mezi Danielem a Shelby opravdu něco bylo. Vysvětlené to bohužel nebylo, ale ještě jsem nečetla Zamilovaní andělé ( kniha vztahující se k postavám série Andělé), tak možná třeba tam. Jinak jsem  žádné další negativa v jejich vztahu nenašla, ale to vůbec neznamená, že by se najít nedaly. Určitě daly, ale já je jako obrovská romantička a člověk, který fandí jejich vztahu nevidím. Jediná další věc, která mě trošku na jejich vztahu překvapila je to , jak se na konci rozhodli. Nikdo jim to nemůže mít za zlé, je to přece jen jejich volba, ale really? :-D Chápu, že ve svou lásku věří, ale to jako v nebi ( na nebesích ?)  nemohli? Ten konec mě opravdu strašně zaskočil a smíření s tímto koncem a osudem mi trvalo opravdu dlouho... Tolik toho zažili a vytrpěli a nakonec to skončí takhle... No co, byla to jejich volba a my s tím už stejně  nic nenaděláme. Ať se ale stane cokoli, Daniel a Luce budou mít vždy místo v mém srdci. :-)

 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat