sobota 18. července 2015

Putovní knižní plyšáci #1


Možná jste o projektu Putovních plyšáků už něco zaslechli, a pokud ne, maličko vám přiblížím o co se vlastně jedná. Tento projekt vymyslela a pořádá Vendea. Několik lidí si navzájem povyměňovalo své plyšáčky a poskytlo jim tak azyl. Majitelé nových přírůstků do rodiny pak tyto plyšáky berou na různé výlety, snaží se jim pomoci se zabydlením v nové rodině a tak dále. U toho je samozřejmě fotí, aby všichni viděli, jak si plyšáci užívají tyto chvíle. Více info zde.  Nyní tedy přicházím se svým reportem i já.



Nejdřív na začátek; na cestu za poznáním jsem vyslala svou drahou slonici Blue. Je pravda, že mi chybí a doufám, že se má báječně. Už se těším, až mi bude vyprávět své zážitky :) Tady je Blue těsně před odcestováním.



Nyní jsem hrdou majitelkou medvěda Hanse. Ten ke mně přicestoval zhruba před rokem a za tu dobu jsme spolu strávili spoustu pěkných chvil.


U nás doma se Hans rychle zabydlel. Hned si našel své oblíbené místečko (nad mou postelí) a také přátele. Okamžitě zapadl mezi rodinku Šmoulů.


Taky jsme zjistili, že máme stejný vkus na knihy. Rád se mnou pročítal stránky Harryho Pottera a oba jsme 


Když zrovna nečte, rád sleduje různé seriály.



V létě jsme vyrazili na dovolenou, Hans mi jako gentleman samozřejmě pomáhal s balením :) 


Okamžitě mi zabral postel, prcek jeden :)


Rádi jsme spolu pozorovali jezero z balkonu. Je tak trošku romantik.


Má moc rád Vánoce, stejně jako já. Že prý prostě musí mít fotku se stromečkem.


K Vánocům dostal nového kamaráda, přeci jenom se Šmouly to není vždycky legrace. Tihle dva jsou teď opravdu nerozlučná dvojka.


Před maturitou mi Hans pomáhal s učením. Snad mu to šlo do hlavy lépe než mně.


A poslední fotka, jak Hans rád tráví deštivé večery. Prostě jako já :) 


To je zatím vše ze života Hanse. Brzy se však ukážou další momentky z našeho společného soužití :) 


1 komentář: