středa 23. dubna 2014

Knižní přírustky (2)


Po delší době a se spožděním opět rubrika Knižní přírustky a knihy, které jsme si koupily nebo dostaly za měsíc březen. 

Tessie

Koupené knihy

Za poslední měsíc jsem si pořídila jen 3 knihy. Jednak je to z toho důvodu, že jsem se rozhodla (po zdlouhavém přesvědčování sebe sama) za knížky tolik neutrácet, ale taky protože mám doma hromadu knih, které ještě chci přečíst. 
Přes internet jsem si koupila knížku Milý Johne, kterou jsem už dlouho chtěla přečíst. Recenzi na knihu najdete na blogu.

O jednom z víkendů jsem byla s kamarádkou v Praze a při té příležitosti jsme využily návštěvy Paláce knih NeoLuxor. Měla jsem tady hodně velký problém se držet na uzdě a nevykoupit to tam všechno:D Ale udžela jsem se a koupila si anglické vydání jedné z mých nejoblíbenějších knížek Ten, kdo stojí v koutě. Jsem strašně ráda, že ji mám a moc se na  ni těším. Pak jsem si tady koupila Erebos, který byl ve slevě. O knize jsem slyšela a těším se, až se do ni pustím. (omlouvám se, obrázek mi nešel otočit, blogger opět nějak nespolupracoval)



Vyhrané knihy

Tentokrát se na mě konečně usmálo štěstí a podařilo se mi vyhrát dvě knihy. Na blogu Mimin svet kníh jsem vyhrála knížku Delírium, za kterou jsem neskutečně ráda, protože už dlouho ji mám na svém wishlistu. Pak jsem vyhrála Mayské proroctví na blogu MaKa. Oběma blogům moc děkuji. 


Všechny knihy pohromadě



Verr

                                     Koupené knihy

Stejně jako Tessie jsem se rozhodla konečně začít pořádně šetřit a nekupovat si takové strašné množství knih ( za prosinec na knihy padla více než tisícovka, což je podle mě opravdu hodně).Z toho důvodu jsem si za dva měsíce koupila jen dvě knihy. Jednu jsem si objednala stejně jako Tessie přes internet. Byla to kniha Zamilovaní andělé a koupila jsem si ji proto,že jsem jednak chtěla mít celou sérii  Andělé kompletní a jednak jsem na ni byla hrozně zvědavá. Konec této série byl totiž katastrofální a já doufala, že ho v této knize autorka aspoň nějak poupravila. Ale spletla jsem se, vše zůstalo jak bylo a kniha mě nijak zvlášť nenadchla... :-/



Na druhou knihu jsem měla zálusk už delší dobu. Četla jsem ji na ni totiž před nějakou dobou recenzi a strašně mě zaujala. I to, že se jedná o převyprávění klasického románu Na Větrné hůrce,mě dost zaujalo. Román jsem sice nečetla, ale ve škole jsme se o sestrách Brönteových učili a jejich dílo mě docela zaujalo a říkala jsem si, že si ho určitě chci přečíst. Možná bylo trošičku nešťastné, že jsem si nejprve přečetla moderní verzi, ale snad to nebude až tolik vadit...




Vlastně jsem  koupila ještě jednu knihu, ale tu jsem darovala kamarádce k narozeninám. Bylo to Hledání Aljašky od Johna Greena. Kamarádce se totiž  moc líbily Hvězdy nám nepřály od stejného autora ( stejně jako mě a spoustě dalších lidí). A protože má moc ráda čte, napadlo mě, že by to mohl být docela dobrý dárek.


Stejně jako minule jsem žádnou knihu  nedostala, ani nic nevyhrála. Možná bych se měla soutěží více zúčastňovat... :-D

1 komentář: