neděle 16. března 2014

Posuď knihu podle obalu (9)




Tohle meme vymyslela Siky. Úkolem je vždy v neděli zveřejnit obálku libovolně vybrané knihy, její anotaci a můj názor.


Název: Polibek pro Annu
Autor: Stephanie Perkinsová

Anotace: 
Sedmnáctiletá Anna se cítí podvedená. Její rodiče ji totiž posílají na roční studium do Francie - přes půlku planety, do neznámého prostředí, aniž by navíc uměla slůvko francouzsky. Musí tak opustit své přátele, potenciální lásku i veškerá pohodlí amerického života a začít úplně nanovo. V romantické Paříži, ve městě, které nikdy nespí, se vrhá do nových vztahů i zkušeností a odhaluje v sobě skryté vlastnosti. A také je tu jeden spolužák, Étienne St. Clair, který se liší od všech chlapců, které kdy Anna potkala…




Můj názor:

Možná jste už poznali, že se nejedná o českou obálku...  Ale proč jsem si nevybrala českou obálku a vybrala si  zrovna čínskou?
Vybrala jsem si ji , protože mě zaujala na první pohled a protože je prostě nádherná. A abych řekla pravdu česká obálka mě nijak zvlášť nezaujala a mnohem více by se mi české vydání knihy líbilo s touto obálkou...
Na obálce se  mi moc líbí objímající dvojice v popředí i Eiffelovka tyčící se v celé své velikosti nad nimi. Normálně bych asi řekla, že má obálka jedinou chybičku - růžové pozadí.  Ale k téhle knize mi docela sedí , takže mi nevadí. Obálka se mi líbí tak jak je a rozhodně bych na ni neudělala žádnou změnu- snad kromě toho českého překladu názvu.

Ale tuto knihu si nechci koupit jen kvůli obálce a anotaci, chci si ji koupit také proto, že Paříž je jedno z mnoha míst, které prostě během života musím vidět. Kdybych neviděla na vlastní oči Eiffelovku, Louvre, Vítězný oblouk, Notre Dame a mnoho dalších pařížských památek  asi bych ani nemohla v klidu umřít. Proto se tam určitě v brzké době chystám, jen co našetřím dostatek peněz na další z mých cestovatelských snů...



2 komentáře: