čtvrtek 16. ledna 2014

Fall in love (1)



Čtvrteční meme, které pořádá Stormy. V příspěvku se objeví:
  • název knihy
  • jméno autora.
  • Pár, který mě v dané knize zaujal.
  • O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová…)
  • Proč jsem si vybrala právě tento pár.
  • Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.
Upozornění:  Pokud jste knihy nečetli, můžou vám následující řádky naspoilerovat děj.

Název knihy: Horečka (Zahrada nesmrtelnosti #2)  
Autor: Lauren DeStefano
Zamilovaný pár: Gabriel a Rein
Typ lásky: Zpočátku zakázaná, přátelská, osudová
Proč jsem si vybrala tento pár: Prostě mě zaujal tím, jak se postupně vyvíjel.
Můj názor a pocity: Abych byla upřímná, zpočátku jsem tomuhle páru příliš nefandila. Gabriel nebyl zrovna vzor upřímné lásky, alespoň pro mě. Pak se ale něco změnilo a z Gabriela byl najednou starostlivý a obětavý kluk, který Rein bezmezně miluje. Trošku mi Gabriel chováním připomínal Peetu z Hunger Games. Čím více se ti dva sbližovali, tím víc jsem jim držela palce, ať to spolu zvládnou.



Žádné komentáře:

Okomentovat